Energieverbruiksmanagers
Menu
Oxxio App
Prijs • • Waardering ⊙ ⊙ ⊙ • • (33 reviews)

  • Gas en stroom
  • Gegevens zijn 1 dag oud (niet realtime)
  • Alleen een app downloaden
  • Geen apparaatje nodig
  • Gegevens bekijken via telefoon of tablet
Specificaties
Oxxio App laat je gas- en stroomverbruik van de vorige dag zien. Je kunt niet zien hoeveel stroom of gas je op dit moment (realtime) verbruikt. Oxxio App leest de slimme meter één keer per nacht uit en toont die gegevens in een grafiek per uur, dag en maand. Voor Oxxio-klanten heeft de app extra tools. Zoals de Jaarcheck, die je vertelt of je verbruik nog in lijn is met je termijnbedrag. Ook kun je je termijnbedrag aanpassen en nota’s bekijken.
Reviews
  • App werkt goed en heeft duidelijk inzicht in je verbruik

    Michelle
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De app is tamelijk onbetrouwbaar. Ik heb zonnepanelen en ik heb daardoor een min verbruik. Gas verbruik ik nauwelijks. Toch krijg ik het rode uitroepteken met de tekst 'oeps dat gaat snel' Bij de vergelijking met anderen scoor ik beduidend lager. Kan dus niet kloppen!

    Rien
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Deze app is niet duidelijk . Energie score blijft op 0 staan . Werkt niet best

    Bout
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De app is niet consistent, het stroom verbruik van de dag staat dan op 0, terwijl per uur wel een gebruik wordt gegeven op diezelfde dag. Ook wordt het gebruik van de stroom vaak een dag langer niet door gegeven terwijl gas wel bekend is. Bij klachten geen reactie, alleen een over vrolijk bandje dat slecht is ongesteld. Alles bij elkaar een heel zware onvoldoende voor de app en de service.

    SB
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Ben een pro gebruiker en betaal dus iets extra om er meer uit te kunnen halen. Ben erg tevreden maar mis het om elk apparaat apart te kunnen meten. Als je verbruik ergens hoger is duurt het langer voordat je uitgevogeld hebt welk apparaat het is. Dit is ontzettend jammer!

    Inge
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • App werkt sinds 1,5 maand ineens niet meer. het verbruik blijft staan, alleen de datum loopt door. Volgens Oxxio 'werken ze aan het probleem, wat bij hen bekend is". Kortom waardeloze service, waardeloze app

    Elly
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De Oxxio app stopt ineens met finctioneren

    H.A. Koebrughe
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Ik gebruik de app nu een maand, heb al meedere keren contact gehad omdat hij het niet doet. De ene keer ligt het aan Liander, de andere keer staat er een update klaar. Dan weer moet ik maar even opnieuw toestemming geven. Kortom, ze roepen maar iets maar hebben nooit een echte oplossing. Het is nu al zover dat ik opgetogen ben als ik mijn verbruik een keer in kan zien. Nog 11 maanden en dan kan ik weer overstappen naar een andere leverancier.

    Femke
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De App geeft sinds een maand geen Stroomstanden meer door, wel gasstanden. Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door Oxxio, kennelijk kunnen ze in één keer de slimme meters niet meer lezen. Teleurstellend, ze wijzen gewoon naar Liander, die zegt dat Oxxio niet meer uitleest. Oplossen, dat kunnen we helaas niet, zeggen ze gewoon.

    Ulco Visser
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • In de app geeft de jaarcheck aan dat we tot nu toe veel meer verbruikt hebben en krijgen wij het advies om het maandbedrag met € 200,= te verhogen! Na telefonisch contact met de klantenservice wordt ons verschillende informatie gegeven door twee medewerkers, erg onbetrouwbaar.

    Ellen
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De app werkt voor geen meter, ben al ruim een jaar foutmeldingen aan het doorgeven maar zonder succes.

    Jan
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • 22 april 2020 de Oxxio app geïnstalleerd, ben geen klant van Oxxio, maar hoefde ook niet. De Oxxio app is een energieleverancier onafhankelijke app en werd goed beoordeeld. Helaas lukte het niet om mijn stroommeter te koppelen aan de app, mijn slimme meter werkt gewoon en is op afstand uitleesbaar. Het app team werd hiervoor ingeschakeld, maar dat liet lang op zich wachten. Al die tijd werd er gezegd het is erg druk, maar u komt aan de beurt. Al die tijd gebeurde er niets. Regelmatig geïnformeerd en aan het lijntje gehouden. Laatste update was dat het in de week van 19 augustus zou werken, maar na ruim 4 maanden wachten werkte het nog niet. Zeer gefrustreerd kreeg ik 25 augustus te horen dat ze het probleem niet meer gingen oplossen voor mij. Als antwoord kreeg ik sorry voor het ongemak, maar we hebben dit jaar besloten de app niet meer te laten werken voor niet klanten. U kunt altijd besluiten klant bij Oxxio te worden, u kunt de app dan blijven gebruiken. Beetje raar antwoord, de app werkt gewoon al 4 maanden voor mijn verbruik van gas tot heden. Het lijkt er dus niet op dat niet klanten de app niet meer kunnen gebruiken, want het werkt gewoon dagelijks goed op mijn gasverbruik. Kennelijk kan of wil Oxxio het probleem niet oplossen. Voor mij in ieder geval nooit geen Oxxio als energieleverancier. Lossen problemen niet op.

    MH
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Een app die geregeld tot 10 dagen geen verbruik laat zien. Teruglevering is.meer afwezig in de app dan dat hij aanwezig is. Maar dan ook gelijk het gehele tab blad. Chat app werkt ook zeer slecht meestal pas na 4 dagen reactie. Kortom waardeloos.

    John
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Al meer dan 10 jaar Oxxio nog geen problemen gehad. De manager doet wat hij moet doen. Alleen jammer dat er geen real time op zit. En bij mij loopt hij maar 1 dag achter.

    Joost
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • vindt het geen gemakkelijke app, kan geen jaarcheck doen omdat het geblokkeerd is, er staat je aanmelden, je dit doet dit vervolgens maar je blijft geblokkeerd, waardeloos dus

    cm van den hoek
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Gewoon eenvoudig: waardeloos product. Ben gelukkig geen klant meer hier.

    Peter
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Werkt niet en Oxxio houdt je en worst voor met een zogenaamd mooi en laag verbruik om je vervolgens aan het einde van je contract een oor aan te naaien en je kosten te verdubbelen. ze zeggen dan '' er zitten bugs en virussen in de app en hieraan kunnen geen rechten worden ontleend ''

    v peert
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Mooie app maar volledig onbetrouwbaar. Opeens kan het verbruik van alle dagen van de maand worden verhoogd.

    Maria
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Uren slaan nergens op, triestige app.

    Marloes De groen
    Prijs
    Waardering
  • Werkt zeer slecht de app, geen info of niet correct

    Heidy
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Ik heb deze service nog niet bij andere leveranciers gezien. Werkt voor mij prima.

    Vicky
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Ondanks slimme meter loopt de app meestal 10 dagen achter. Het eindbedrag van januari én februari zijn vandaag, 19 maart, opeens een stuk hoger geworden. Verder continu storing op de app. Nu drie maanden bij Oxxio en kon schatting maken over het jaarverbruik. Liep prima. Onmogelijk. Maandbedrag is veel te laag. Alleen geen idee hoe het nu écht is. Verandert voordurend. Waardeloos bedrijf.

    Stan
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Voorheen met een ouderwetse meter gebruikt om toch overzicht te krijgen in mijn verbruik. Het werd vaak verkeerd opgeslagen en er werden bedragen weergegeven die onwerkelijk zijn. Nu ik een slimme meter heb vertrouw ik ze niet met de meterstanden, het programma is daar te slecht voor.

    E.
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Er wordt niets anders dan totaal verbruik in de maand getoond. Geen meterstanden.

    Peter Hartman
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • De door Oxxio zo bejubelde "Oxxio-app" is een gruwel: erg traag, loopt vaak achter op de feiten tot wel een week en laat zeer frequent de irritante opmerking "oeps verbruik gemist" zien. En dit is niet iets van de laatste tijd maar speelt al vanaf de introductiedatum. Deze App heeft dus totaal geen toegevoegde waarde, sterker nog: hij werkt averechts!

    Co
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Zeer trage app Ze lopen zeer frequent 5-7 dagen achter. Ze zouden hun ICT eens moeten uitbreiden.

    Huib
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Chaveli
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Zeer slecht. Als je op een dag gaat staan dan geeft hij een dag erna aan. Weergave dagen klopt niet. En loopt regelmatig zes dagen achter. Ik verleng niet.
    Ontevreden
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Al van veel energieleveranciers een verbruikersapp gebruikt, oxxio is tot nu toe het meest compleet en overzichtelijk. Echter ook de meest waardeloze app: greenchoice loopt gemidd 1 dag achter, eneco 1 tot 3 dagen. Maar oxxio loopt geregeld 6 dagen achter, belachelijk!. Je geeft toestemming om de meter elke dag te laten uitlezen ze doen er alleen niets mee.
    Diana
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Waardeloos. Loopt 5 dagen achter. De 3 dagen daarvoor geven exact hetzelfde bedrag aan. Klopt dus niks van.
    Loes
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Het lijkt allemaal heel mooi, tot ik er achter kom dat de bedragen die je kunt aflezen in de app achteraf worden bijgewerkt en hoger uitvallen. Denk je 94 euro te hebben verbruikt in december, kijk je in januari terug naar die maand en dan ineens is het verbruik 111 euro.... De klantenservice geeft aan dat er pas na 3 maand duidelijk is wat je werkelijk hebt verbruikt. Zo heeft het bijhouden alleen nut om te vergelijken hoeveel ze er uiteindelijk bij op drukken en niet wat je nu echt hebt verbruikt of moet betalen. Heel slecht, en dus totaal zinloos!
    Hutten
    Prijs ⊙ ⊙  • •
    Waardering ⊙ ⊙ • •
  • Meterstanden lopen vaak dagen achter, verlang op dit moment méér terug naar mijn traditionele meters waar ik zelf de standen in de app in kon voeren waarna ik wel het verbruik had. Mijn netbeheerder leest elke dat de standen zonder problemen uit, ligt toch echt bij Oxxio wat zij ermee doen of juist niet! Nu heb je helemaal géén zak aan de slimme meter. Oxxio doe hier wat aan!
    Jan-Willem Linschoten
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ ⊙ • •
  • Redelijke app. Werkt soms niet. Verbruik loopt soms maarliefst 4-5 dagen achter. Geen realtime is echt een grote dealbreaker, op deze manier heb je er nog weinig aan met een slimme meter.
    Rex
    Prijs ⊙ ⊙ ⊙ • •
    Waardering ⊙ ⊙ ⊙ • •